close
回上一層(熱鍵:b)

這幾天在整理與清除前世帶來對金錢看待的罪惡感和覺得不配得到一切的支持,這些來自前世的能量依舊在我的能量場中共振,在靜心中「請求天使協助我放下過去的罪惡感,記得我是神完美的孩子;解除因個人過錯而在所有時間向度中引發的影響,我願意在當下徹底釋放所有的內疚感。我從頭到腳愛我真正的樣子。」

就在這幾天,我在靜心中會做這些清除,昨夜在夢裡看到很可怕的惡魔的臉,對著我怒吼,那惡魔的臉不斷地在變化,不停地對著我怒吼,還要把我吃掉的樣子,在夢裡我很緊張地看著惡魔的臉,我不斷地告訴惡魔:「我是神聖之子,我是光,我是愛,我是完美無缺的,我寬恕一切,我原諒自己…」後來惡魔的臉越來越糢糊…然後我醒來,我發現嘴裡還在唸著「我是愛,我是完美的,我配得一切…」,也察覺到我的身體是澎漲的、手是張得很大的,似乎要抓什麼…;我回到我的心看看有沒有發生什麼事,我覺察我的心是有點緊張,但;沒有恐懼,這時我的身體同時也慢慢地恢復。哇…,我心想沒有恐懼ㄝ,如果是以前,我早就嚇得半死,全身冒冷汗,極度地恐懼。這時我想到我的內在小孩,我回到內在看了她一下,她非常的高興看著我,跳來跳去的;我告訴她:「我們戰勝了」,繼續睡覺吧。

隔天醒來後,整理房間時發現有一根羽毛在地坂上,天使,昨夜真的在協助我清除罪惡感,今天靜心時發現我的身體空間變大了,而且感覺到我的DNA在改變中,很可能會從2股轉變為12股,不管怎麼樣,我釋放了過去的能量,重新找回新能量,也再次的肯定自己是配得到一切,我是豐盛的,我是完美的,我是神聖的。

I spent these days clearing a feeling of guilt and a deep sense of undeserving and unworthiness that I have had from my past-life experience. But because these old beliefs were still "up" in my energy field, during my meditation, I asked all the angels to help me let go of the guilt in the past ; remember I am God's perfect child; and remove the impact in any time span due to my personal mistakes.
      Also, I was willing to relieve all the feelings of guilt and loved just the way I was. While working on the clearing, I had a nightmare one night.   In the dream, I saw a very scary devil's face yelling at me.   The devil's face was constantly changing and screaming at me. I felt that it was going to eat me alive.   I looked at the face nervously and kept telling the devil that I was God's child, the light of the world, and love.   I was perfect and have forgiven myself and everything else.
      And then, the devil's face became more and more blurry. Shortly afterwards, I woke up and found out I was still saying something like I was love and perfect and I am deserving. My body was going up and down and my hands were open wide, almost like I was trying to grape something. I tried to feel my heart.   Apart from feeling nervous, I had no fears.           
      Meanwhile, my body was slowly back to normal. I thought to myself, 'Wow, I did not have any fears at all.   How could it be?   If it were in the past, I would be scared to death and broke into cold sweat.'  
      Suddenly, I thought of my inner child and checked upon her. She looked at me and jumped around excitedly. I softly said to her, 'We have won the battle and now go to bed."  

The next day, I woke up and found a feather on the floor.   Indeed, the angels were helping me clear the feeling of guilt.   I felt the space in my body was bigger and my DNA was in the process of changes.   Throughout the whole experience, I replaced my past-life energies with brand-new ones. 
      All in all, I start to believe again that I am deserving, worthy, abundant, perfect, and holly.  

arrow
arrow
    全站熱搜

    KASURADA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()